لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: باید آرزویی داشته باشیم تا برای رسیدن به آن تلاش کنیم

الگری: باید آرزویی داشته باشیم تا برای رسیدن به آن تلاش کنیم

بانوی پیر که فردا شب برابر چلسی به میدان میرود می داند که چاره ای جز کسب پیروزی در کنار یک نمایش خوب و رضایت بخش ندارد. مکس الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در اظهار نظری گفت در مورد ترکیب کمی گیج هستم.

 

من تعجب نمی کنم، چند ایده دارم و باید بگویم کمی گیج کننده است. فردا صبح تصمیم می گیرم که چه کسی بازی می کند. به جز رمزی همه در دسترس هستند. رابیو نیز در دسترس هست. فردا باید همان طور که جورجو گفت عمل کنیم، خوشبختانه همه چیز را خودش گرفته. ما به یک بازی فنی و تکنیکی نیاز داریم. توخل کار بزرگی انجام داده و حالا نیز بسیار مصمم است. این تیم در ضد حمله و توپ های غیر فعال بسیار عالی کار می کند. این بازی یک ازمون بسیار عالی خواهد بود، امیدواریم که آن را از دست ندهیم. در فوتبال اتفاق می افتد اما ما باید صبور باشیم و با حوصله بازی کنیم.

 

انتظار چه چیزی را می کشید

 

ما جوان نیستیم اما انتظار دارم از کسانی که تجربه کمتری در بازی های بین المللی و بزرگ دارند و به انها نیز گفتم. به تیم گفتم که باید خوب بازی کنند و من انتظاریک بازی خوب از نظر فنی بالا و تمیز و باحوصله دارم. نیاز هست که متفاوت نسبت به بازی های دیگر حاضر شوند و بازی کنند، باید از این بازی لذت ببریم این انگیزه و خواسته وجود دارد. این روند طبیعی ست و ما باید اینگونه ظاهر شویم در غیر این صورت راه ما اشتباه است و مشکل خواهیم داشت. ما به یک بازی بزرگ و بین المللی نیاز داریم، پیشروی مان تیمی داریم که اگر یک لحظه اشتباه کنی می تواند شما را به خوبی مجازات کند. شما خواهید گفت این در ایتالیا نیز امکان روی دادنش هست اما من می گویم که به یک بازی باحوصله و تمیز و تکنیکی نیاز داریم که به این معناست که باید خوب بازی کنیم.

 

رابیو

 

او هم مانند برناردسکی. در یووه سخت است که از تفاوت ها صحبت کنیم. از مسئولیت شخصی تا تیمی، از تمایل به پیشرفت تا زیر سوال بردن خود برای پیشرفت. از تمرینات و امادگی تا بدجنسی هایی که از خارج صورت می گیرد. اما حرفه از اینجا شروع میشود، جایی که باید خود را بی ازمایی و تفاوت را ایجاد کنی. ما چند بازیکن خوب را از دست دادیم، قطعه ای از تیم از دست رفته. به هر حال امیدوارم که او امسال بتواند نشان دهد که چه بازیکنی ست.

 

برناردسکی

 

خوب بازی کرده و پتانسیل بی نظیری دارد. از نظر تکنیکی و قدرت بسیار خوبی دارد. قدرت بازی با پای او عالی ست و این یک امتیاز بسیار مهم است. گاهی به عنوان بازیساز بازی می کند که پست او نیست. او برابر سمپدوریا خوب بازی کرد اما همچنان انتقاد شد.

 

دنیلو

 

فردا بازی می کند. نمی دانم که برابر تورینو بازی می کند یا نه و نقش او در بازی فردا چیست. تصمیم خواهم گرفت.

 

آرتور

 

هنوز از امادگی به دور است. در تلاشیم تا او را در شرایط مسابقه قرار دهیم و باید زمان بگذرد.

 

بنتانکور

 

یکی از اعتقادات من همیشه این بوده که بنتانکور بسیار رشد کرده، او یکشنبه شب می توانست گل بزند. از نظر من به تنهایی نمی تواند تیم را هدایت کند نیاز به یک همکاری وجود دارد. لوکاتلی هنوز امادگی کامل را ندارد که بتواند به تنهایی کار کند. زمانی که هر دو با هم هستند می توانند اماده و در غالب یک تیم ظاهر شوند.

 

کیه زا

 

انتظار این نمایش ها را از او داشتم، حتی بهتر. من فکر می کنم که او خیلی خوب کار کرده، رسیدن به یووه در این سن اسان نیست. در رقابت های اروپایی نیز گل های تعیین کننده ای زده و این باعث تثبیت و رشد موقعیت او شده. او دیگر یک پسر تازه فوتبالیست شده نیست، اشتباهاتش کم شده و هر چند که هر از گاهی در مسیر پیشروی متوقف میشود اما برای بازیکنی به این سن این بسیار مهم است که این توقف کوتاه است.

 

حواشی و سر وصدای لیگ قهرمانان

 

من ان را دارم، این یک جاه طلبی ست و یک خواسته و انگیزه مهم. هر یک از ماه باید این جاه طلبی را داشته باشد، بنابر این باید کارهای استثنایی انجام دهیم و بدون اینکه فکر کنیم در پایان چه میشود تلاش کنیم. باید انگیزه و شور وشوق را داشته باشیم و میل هیجان یک بازی فوق العاده را. این چیزی ست که باعث میشود شما کارهای خارق العاده و استثنایی را انجام دهیم. همه تلاش می کنند تا بهترین کار و بازی را داشته باشند. ارزوی من این است که به فینال برویم، نمی دانم که به ان می رسیم یا نه اما این هدفی ست که باید داشته باشیم و با این هدف به میدان رویم. درست مانند هدف کسب اسکودتو. این است که تفاوت را ایجاد می کند. جاه طلبی، عشق و علاقه به بودن در یک تیم بزرگ. هر چند این به این معنا نیست که شما همیشه برنده میشوید، اما این ویژگی ست که باعث میشود ارزوهایی داشته باشید و برای ان تلاش کنید.

 

تفاوت لیگ ها

 

نمی دانم که لیگ انگلیس زیباتر است یا نه، ایتالیا با لیگ انگلیس، آلمان و اسپانیا تفاوت دارد. فرهنگ فوتبال در انگلیس متفاوت است، من هرگز انجا مربیگری نکردم اما دیدن مسابقات و داستان افرادی که به استادیوم میروند و تیم هایشان را حمایت می کنند، کسانی که برای تشویق تیم خود می روند نه علیه تیم رقیب. مردم دقیقا برای تشویق و حمایت تیم و بازیکنانشان به ورزشگاه میروند اما در ایتالیا متفاوت است، دیده میشود برای تشویق رقیب و علیه تیم نیز به ورزشگاه میروند. انها شرایط اقتصادی بهتری دارند ما کاری نتوان کرد، ما ایتالیا هستیم چه بخواهیم چه نخواهیم چه دوست داشته باشیم چه نه. می توانیم شرایط را بهبود بخشیم، ساختارها متفاوت است، ما به المان نزدیک هستیم اما به انگلیس نه، نزدیک نیستیم.

 

ترکیب احتمالی

 

ما بازیکنانی با ویژگی ای متفاوت داریم، سعی می کنم بر اساس خصوصیات و داشته ها در پست حمله استفاده کنم اما همان طور که گفتم فردا تصمیم میگیرم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: